Pregledajte dole navedene četiri tabele kako biste pronašli odgovarajuću podršku i pomoć od Bosch servisa za popravke kućnih uređaja.
Pišite nam bilo kada, iz bilo kog dela sveta.
Bilo da želite savet stručnjaka vezano za Bosch kućne uređaje, ili vam je potrebna pomoć pri kupovini rezervnih delova i dodatnog pribora, ili jednostavno želite dati povratne informacije, slododno nas kontaktirajte putem naših kontaktnih obrazaca u svako doba dana ili noći. Boschov službenik iz korisničke službe će vas kontaktirati u vezi vašeg upita čim pre to bude moguće.
• Postavite upit vezano za predstojeću ili prethodnu posetu servisera.
• Zatražite informacije o korišćenju i održavanju vašeg Bosch uređaja.
• Zatražite uopštene savete u vezi vašeg Bosch uređaja.
• Zatražite informacije i savete vezane za kupovinu Bosch uređaja.
• Zatražite informacije o lokalnim Bosch prodavačima i preprodavačima.
• Zatražite informacije o najnovijim i predstojećim Bosch promocijama.
• Postavite upit ili zatražite informacije u vezi Boschove dvogodišnje garancije proizvođača.
• Postavite upit ili zatražite informacije u vezi Boschove produžene garancije (na raspolaganju samo za odabrane modele, i u periodu od 28 dana od kupovine vašeg uređaja).
• Zatražite informacije o drugim opcijama preko kojih možete produžiti garanciju vašeg uređaja i nakon 28 dana od kupovine vašeg uređaja.
• Postavite upit vezano za narudžbu rezervnih delova ili dodatnog pribora.
• Vratite rezervni deo ili dodatni pribor.
• Zatražite informacije o rezervnim delovima ili dodatnom priboru.
• Podnesite formalnu žalbu.
• Ostavite komentar.
• Dajte nam povratne informacije.