Rado ćemo vam pomoći i lično.

Stupite u kontakt sa Bosch stručnjakom za popravke na jednostavan način: naše stručnjake za popravke možete kontaktirati telefonom 7 dana u nedelji u bilo koje vreme.

Kontakt

Popravke velikih kućnih aparata

Za sve vrste Bosch velikih kućnih aparata kao što su mašine za pranje sudova, mašine za pranje veša, rerne, ploče za kuvanje, frižideri ili zamrzivači, stručni Bosch serviseri doći će direktno u vaš dom, ustanoviti mogući kvar i ispraviti ga na licu mesta.

Popravke velikih kućnih aparata

Popravke malih aparata

Za Bosch proizvode široke potrošnje kao što su usisivači, pegle ili MUM kompaktni kuhinjski aparati, MultiCoker, mašine ili tosteri, kuvala za vodu, filteri, TASSIMO aparati za kafu, blenderi i mikseri nudimo stručne popravke u našim dobro opremljenim servisima i radionicama.

Popravke proizvoda široke potrošnje

Da li ima potrebe za popravkom ili ovaj problem možete rešiti sami?

Da li ima potrebe za popravkom ili ovaj problem možete rešiti sami?

Uvek preporučujemo da proverite odeljak za samopomoć putem interneta kako biste identifikovali kvar i pogledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete rešiti sami kako biste izbegli zakazivanje popravke.

Popravka ili kupovina novog aparata: da li popravka ima smisla?

Popravka ili kupovina novog aparata: da li popravka ima smisla?

Na osnovu kvara, starosti i statusa vašeg aparata, Bosch servis kućnih aparata izvršiće analizu i dati preporuku da li je popravka prikladna. Daćemo vam savet o tome šta je najbolje da uradite. U većini slučajeva, popravka se preporučuje ukoliko je tehnički i ekonomski isplativa. Na kraju, vi odlučujete o tome šta će se desiti sa vašim aparatom.

Ukoliko popravka koja zahteva posetu servisera nije moguća ili se ne preporučuje u slučajevima isteka garancije, prilikom kupovine novog Bosch kućnog aparata novac za dolazak servisera biće vam vraćen. U okviru trajanja garancije, postoji rešenje, kao što je zamena aparata.

Koji delovi se koriste prilikom popravke?

Koji delovi se koriste prilikom popravke?

Bosch korisnička služba koristi samo originalne rezervne delove – ne koristi kopije ili polovne delove. Da bi se pripremio na najbolji način, tehnički tim unapred analizira sve probleme kako bi bio siguran da je servisera opremio rezervnim delovima koji će verovatno biti potrebni za kompletnu popravku.

Koliko će popravka koštati?

Koliko će popravka koštati?

Ukoliko je vaš aparat pokriven uslovima Bosch dvogodišnje garancije proizvođača, popravka neće biti naplaćena. U slučaju da aparat nije pokriven garancijom proizvođača, možete proveriti pristupačne i transparentne cene popravke. Detalje ćete dobiti odabirom kategorije aparata koji je u pitanju. Naša korisnička služba pažljivo prati cene popravke kako bi vam ponudila najisplativiju moguću varijantu.

Stupite u kontakt

Telefonom 011 35 37 008 od ponedeljka do petka od 8h do 20h, a subotom od 8h do 14h ili putem e-pošte 24/7.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Bosch servis kućnih aparata

Izvanredan servis - pre i nakon kupovine.