Rado ćemo vam pomoći i lično.
Stupite u kontakt sa Bosch stručnjakom za popravke na jednostavan način: naše stručnjake za popravke možete kontaktirati telefonom 7 dana u nedelji u bilo koje vreme.
Da li ima potrebe za popravkom ili ovaj problem možete rešiti sami?
Uvek preporučujemo da proverite odeljak za samopomoć putem interneta kako biste identifikovali kvar i pogledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete rešiti sami kako biste izbegli zakazivanje popravke.
Popravka ili kupovina novog aparata: da li popravka ima smisla?
Na osnovu kvara, starosti i statusa vašeg aparata, Bosch servis kućnih aparata izvršiće analizu i dati preporuku da li je popravka prikladna. Daćemo vam savet o tome šta je najbolje da uradite. U većini slučajeva, popravka se preporučuje ukoliko je tehnički i ekonomski isplativa. Na kraju, vi odlučujete o tome šta će se desiti sa vašim aparatom.
Ukoliko popravka koja zahteva posetu servisera nije moguća ili se ne preporučuje u slučajevima isteka garancije, prilikom kupovine novog Bosch kućnog aparata novac za dolazak servisera biće vam vraćen. U okviru trajanja garancije, postoji rešenje, kao što je zamena aparata.
Koji delovi se koriste prilikom popravke?
Bosch korisnička služba koristi samo originalne rezervne delove – ne koristi kopije ili polovne delove. Da bi se pripremio na najbolji način, tehnički tim unapred analizira sve probleme kako bi bio siguran da je servisera opremio rezervnim delovima koji će verovatno biti potrebni za kompletnu popravku.
Koliko će popravka koštati?
Ukoliko je vaš aparat pokriven uslovima Bosch dvogodišnje garancije proizvođača, popravka neće biti naplaćena. U slučaju da aparat nije pokriven garancijom proizvođača, možete proveriti pristupačne i transparentne cene popravke. Detalje ćete dobiti odabirom kategorije aparata koji je u pitanju. Naša korisnička služba pažljivo prati cene popravke kako bi vam ponudila najisplativiju moguću varijantu.