Simbol slavine za vodu se pojavljuje na displeju ako postoji problem sa dovodom vode. Na mašinama za pranje veša koje nemaju displej, LED lampica pored simbola slavine za vodu na prednjoj strani aparata može treperiti. Pratite ova jednostavna uputstva navedena u nastavku teksta da biste brzo rešili problem.

4 uputstva za uklanjanje poruke o slavini za vodu na displeju mašine za pranje veša.

1. Očistite filter za dovod vode

Pogledajte video snimak sa objašnjenjima o tome kako da proverite i očistite dovod vode

Postupni vodič

Filter za dovod vode je možda zapušen. Sledite ove korake za proveru.

1. Isključite aparat i iskopčajte ga iz napajanja.

2. Zatvorite slavinu za vodu

3. Izvadite crevo iz slavine za vodu

4. Malom četkom očistite filter pod mlazom tekuće vode

5. Savet: za standardne modele i modele sa funkcijom Aqua-secure:

  • Očistite filter na zadnjoj strani aparata
  • Izvadite crevo
  • Upotrebite klešta za uklanjanje filtera i očistite ga

6. Spojite crevo i proverite da li negde curi

2. Proverite dovodno crevo

Zapušeno ili savijeno dovodno crevo može biti razlog zbog kog se vaša mašina za pranje veša ne puni vodom.

  • Neznatno izvucite aparat
  • Odvijte sve vidljivo savijene delove

3. Proverite slavinu za vodu i pritisak vode

Osoba zatvara slavinu za vodu

Proverite pritisak vode na slavini. Zatvorite slavinu za vodu i izvadite crevo.

Plava kofa postavljena ispod slavine za vodu, voda curi

Stavite kofu ispod slavine i odvrnite slavinu za vodu.

Treba da izađe oko 10 litara vode u minutu.

Plava kofa postavljena ispod slavine za vodu, voda izlazi pod niskim pritiskom

Ako je pritisak vode previše nizak, obratite se vodoinstalateru, koji će proveriti vodovodnu instalaciju.

4. Pozovite servisera za pomoć

Da li se na mašini za pranje veša i dalje prikazuje simbol slavine? Nakon obavljanja jedne od ovih radnji, ili svih njih, na vašoj mašini za pranje veša ne bi trebalo da bude prikazan simbol slavine. Ako problem i dalje postoji, serviser bi mogao da ga reši.

Stupite u kontakt

Telefonom 011 35 37 008 od ponedeljka do petka od 8h do 20h, a subotom od 8h do 14h ili putem e-pošte 24/7.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Bosch servis kućnih aparata

Izvanredan servis - pre i nakon kupovine.