Imate li probleme sa parnom rernom? Ne morate uvek da budete serviser kako biste uspeli da popravite neki aparat.

Čak i najsofisticiranijim tehničkim aparatima ponekad je potrebno odgovarajuće podešavanje. Iako su Bosch stručnjaci za popravke uvek na raspolaganju kako bi vam pomogli u vezi sa šporetom, rernom ili parnom rernom, mnogo toga možete uraditi i sami, kao što vidite u našem pregledu za rešavanje problema.

Čišćenje parne rerne

Servisni asistent

Bosch servisni asistent omogućava vam kompletan pristup mnogobrojnim ponudama i informacijama koje su dostupne za vaš kućni aparat.

Uputstvo za upotrebu

Uputstva za upotrebu pružaju vam dragocene informacije o tome kako da pokrenete svoj aparat i kako da nadalje rukujete sa njim.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Ako niste kontaktirani u roku od 2 dana, molimo vas da nas kontaktirate na broj telefona 011 35 37 008.

Kontakt i informacije

Stručnjaci za kućne aparate spremni su da vam odgovore na pitanja putem naše telefonske službe.

MyBosch

Portal MyBosch vaš je način da saznate više o svom kućnom aparatu. Prijavite se na svoj lični nalog i pronađite korisne savete za poboljšanje performansi i produženje radnog veka vašeg aparata.

Stupite u kontakt

Telefonom 011 35 37 008 od ponedeljka do petka od 8h do 20h, a subotom od 8h do 14h ili putem e-pošte 24/7.

Bosch servis kućnih aparata

Izvanredan servis - pre i nakon kupovine.