Zakažite posetu Bosch stručnjaka za popravke putem interneta.

Zakazivanje posete jednog od naših stručnih servisera putem interneta u bilo koje doba dana fleksibilan je i pouzdan način za rešavanje bilo kog tehničkog problema u najkraćem mogućem roku. Usluga zakazivanja termina omogućava vam da precizno opišete problem koji imate sa aparatom i odaberete datum i vreme dolaska servisera. Pored toga, rezervacija termina za servis koji će obaviti jedan od naših stručnih servisera postaje još jednostavnija registracijom putem MyBosch portala.

Rezervacija termina za servis putem interneta

Gde možete da pronađete podatke o svom aparatu.

Bilo da vam je potreban savet stručnjaka, želite da naručite rezervni deo ili vam je potreban dolazak servisera, E-Nr (broj modela) i FD-broj (proizvodna šifra) vašeg aparata pomoći će nam da tačno znamo koji je vaš model aparata kako bismo vam pružili odgovarajuću podršku. Naravno, ako je vaš aparat već registrovan na portalu MyBosch odgovarajući brojevi biće dodeljeni automatski, tako da možete direktno pristupiti svim opcijama za servis koje su prilagođene vašem aparatu sa vašeg ličnog naloga.

Da li postoje troškovi popravke?

Mogu postojati minimalni troškovi popravke ukoliko ona nije pokrivena garancijom u skladu sa zakonskim uslovima garancije.

Uslovi garancije

Otklonite greške sami, brzo i jednostavno.

Bićete iznenađeni kada saznate koliko grešaka možete da otklonite sami. Jednostavno pregledajte najčešća pitanja o svom Bosch aparatu.

Popravite sami

Ili jednostavno ukucajte E-Nr svog aparata i saznajte odgovore na vaša pitanja

Unesite E-Nr broj
Pregledajte ulazne podatke
[global.common.msg.errorminlength]
Ovaj E-Nr broj nije poznat
[global.common.msg.errorbadinput]
Broj modela (E-Nr) nije prepoznat. Proverite format priloženog dokumenta. Sistem podržava samo PNG i JPG formate.
Došlo je do tehničke greške. Pokušajte ponovo ili upišite E-Nr ručno.
Stupite u kontakt

Telefonom 011 35 37 008 od ponedeljka do petka od 8h do 20h, a subotom od 8h do 14h ili putem e-pošte 24/7.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Bosch servis kućnih aparata

Izvanredan servis - pre i nakon kupovine.

Voleli bismo da čujemo vaše mišljenje

Na osnovu anketnog upitnika želimo da saznamo koliko je vaše zadovoljstvo uslugama Bosch servisa. Učešće u anketi je dobrovoljno i anonimno. Popunite anketu i podelite vaša iskustva sa nama.