Zakažite posetu Bosch stručnjaka za popravke putem interneta.
Zakazivanje posete jednog od naših stručnih servisera putem interneta u bilo koje doba dana fleksibilan je i pouzdan način za rešavanje bilo kog tehničkog problema u najkraćem mogućem roku. Usluga zakazivanja termina omogućava vam da precizno opišete problem koji imate sa aparatom i odaberete datum i vreme dolaska servisera. Pored toga, rezervacija termina za servis koji će obaviti jedan od naših stručnih servisera postaje još jednostavnija registracijom putem MyBosch portala.
Gde možete da pronađete podatke o svom aparatu.
Bilo da vam je potreban savet stručnjaka, želite da naručite rezervni deo ili vam je potreban dolazak servisera, E-Nr (broj modela) i FD-broj (proizvodna šifra) vašeg aparata pomoći će nam da tačno znamo koji je vaš model aparata kako bismo vam pružili odgovarajuću podršku. Naravno, ako je vaš aparat već registrovan na portalu MyBosch odgovarajući brojevi biće dodeljeni automatski, tako da možete direktno pristupiti svim opcijama za servis koje su prilagođene vašem aparatu sa vašeg ličnog naloga.
Da li postoje troškovi popravke?
Mogu postojati minimalni troškovi popravke ukoliko ona nije pokrivena garancijom u skladu sa zakonskim uslovima garancije.
Otklonite greške sami, brzo i jednostavno.
Bićete iznenađeni kada saznate koliko grešaka možete da otklonite sami. Jednostavno pregledajte najčešća pitanja o svom Bosch aparatu.