Bosch servis za popravke malih kućnih aparata
Za Bosch proizvode široke potrošnje kao što su usisivači, pegle ili MUM kompaktni kuhinjski aparati, MultiCoker, mašine ili tosteri, kuvala za vodu, filteri, TASSIMO aparati za kafu, blenderi i mikseri nudimo stručne popravke u našim dobro opremljenim servisima i radionicama.
Proverite mogućnosti zakazivanja koje su ponuđene na ovoj stranici kako biste zakazali popravku.
Mogućnosti popravke:
Kontaktirajte Bosch servis kućnih aparata putem telefona i zakažite popravku
Povežite se sa Bosch servisom putem telefonske linije da bismo vam objasnili kako da zakažete popravku. Stručnjaci iz servisa pitaće vas za neke podatke o aparatu i opis problema.
Unesite broj modela (E-Nr) svog aparata. E-Nr potreban je za pripremu popravke u glavnoj radionici.
Broj E-Nr naveden je na nazivnoj pločici vašeg aparata. Sastoji se od tri slova na početku praćena kombinacijom brojeva i slova.
Brojevi modela Bosch aparata uvek počinju sa tri slova, a završavaju se uvek znakom „/“ i dvema brojevima, koji su poslednja dva znaka.
Telefonska linija Bosch servisa kućnih aparata
Pozovite 011 35 37 008 i član našeg Bosch servisnog tima pomoćiće vam oko zakazivanja dolaska servisera.
Naš pozivni centar otvoren je:
- od ponedeljka do subote: 8:00 - 20:00
Česta pitanja o popravkama
Da li ima potrebe za popravkom ili ovaj problem možete rešiti sami?
Uvek preporučujemo da proverite odeljak za samopomoć putem interneta kako biste identifikovali kvar i pogledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete rešiti sami kako biste izbegli zakazivanje popravke.
Popravka ili kupovina novog aparata: da li popravka ima smisla?
Na osnovu kvara, starosti i statusa vašeg aparata, korisnička služba izvršiće analizu i dati preporuku da li je popravka prikladna. Daćemo vam savet o tome šta je najbolje da uradite. U većini slučajeva, popravka se preporučuje ukoliko je tehnički i ekonomski isplativa. Na kraju, vi odlučujete o tome šta će se desiti sa vašim aparatom.
Koji delovi se koriste prilikom popravke?
Naša korisnička služba koristi samo originalne rezervne delove – ne koristi kopije ili polovne delove.
Koliko će popravka koštati?
Ukoliko je vaš aparat pokriven uslovima dvogodišnje garancije proizvođača, popravka neće biti naplaćena. U slučaju da aparat nije pokriven garancijom proizvođača, možete proveriti korektne i transparentne cene popravke. Naša korisnička služba pažljivo prati cene popravke kako bi vam ponudila najisplativiju moguću varijantu.
<local price info>
Koji su podaci potrebni za zakazivanje popravke?
Za zakazivanje popravke, stručnjaci iz servisa pitaće vas za neke podatke o aparatu i opis problema. Unesite broj modela (E-Nr) svog aparata. Broj E-Nr naveden je na nazivnoj pločici vašeg aparata. Sastoji se od tri slova na početku praćena kombinacijom brojeva i slova. Brojevi modela Bosch aparata uvek počinju sa tri slova, a završavaju se uvek znakom „/“ i dvema brojevima, koji su poslednja dva znaka. Ukoliko vam je potrebna podrška da pronađete nazivnu pločicu proverite pretraživač nazivne pločice koji je prikazan u gornjem delu alatke za zakazivanje putem interneta.
Kako Bosch servis kućnih aparata doprinosi zaštiti životne sredine i klime?
Bosch servis kućnih aparata nudi najbolju podršku za dug radni vek proizvoda pružajući usluge popravki i originalne rezervne delove. Ovim uslugama garantujemo za funkcionalnost vašeg aparata tokom dugog vremenskog perioda. Dug radni vek uređaja značajno doprinosi zaštiti životne sredine i klime.