Želite da povežete svoj uređaj na Home Connect?
1. Preuzmite Home Connect Aplikaciju
2. Registrujte se u okviru Home Connect aplikacije ili se ulogujte sa postojećim nalogom.
3. Pronađite svoj uređaj i izaberite "Uputstvo za brzi start sa QR kodom".
4. Aktivirajte Home Connect na svom uređaju.
Želite li dupli late makijato bez kofeina? Jednostavno pritisnite dugme.
Pretvorite kuhinju u svoj omiljeni kafić. Zahvaljujući aplikaciji Home Connect, sada možete lako naručiti kafu od svog potpuno automatizovanog Bosch aparata za kafu putem telefona ili tableta. U ponudi imamo izuzetno širok izbor različitih vrsta kafe, a svoje omiljene vrste možete sačuvati pomoću funkcije CoffeeWorld kojoj lako možete pristupiti u okviru aplikacije. Na taj način, ne samo da ćete postati svoj omiljeni barista, već i svoj najbolji kupac.
Otključajte pun potencijal vašeg pametnog doma i pojednostavite svoju svakodnevnu rutinu uz Home Connect. Daljinski nadgledajte i kontrolišite sve svoje Bosch kućne aparate pomoću aplikacije Home Connect sa bilo kog mesta. Jednostavno preuzmite aplikaciju i započnite svoje novo putovanje kroz pametni dom već danas.
Večera, za tren oka!
Uz Home Connect možete da upravljate kućnim aparatima na svoj način. Od praćenja napretka mašine za pranje sudova, do prethodnog zagrevanja rerne dok ste još u prodavnicama, možete čak i da pretvorite glasovnog asistenta u svog ličnog baristu, samo izgovorite reči „Alexa, reci mom aparatu za kafu da napravi moju omiljenu kafu“, a vaš Bosch aparat za kafu uradiće ostalo. Naručite!
Povezan ekosistem.
Bez obzira na to da li želite da integrišete glasovne asistente u svoju rutinu kuvanja ili da pametno upravljate energijom, rastući ekosistem povezanih usluga Home Connect stavlja slobodu i kontrolu u vaše ruke.
Unapredite svoje veštine bariste.
Od pripreme jutarnje kafe tako da ne morate mrdnuti prstom, do pronalaženja i pripreme savršenog specijaliteta od kafe za svaki trenutak, Home Connect i Bosch omogućavaju vam da oslobodite baristu u sebi jednim dodirom dugmeta!
Upoznajte svog kućnog baristu.
Kuvanje specijaliteta od kafe više ne zahteva posebne veštine. Zahvaljujući aplikaciji Home Connect sami možete kuvati izuzetnu kafu kod kuće jednostavnim dodirom dugmeta. Izaberite neke od unapred programiranih napitaka od kafe iz širokog asortimana i prilagodite ih pomoću aplikacije Home Connect.
Personalizujte svoje ukuse.
Samo vi znate šta za vas predstavlja savršena šoljica kafe. Uz Home Connect i Bosch, svoje omiljene napitke možete pripremati na svoj način. Prilagodite svoje dnevno osveženje, od jačine kafe do količine ukusne pene od mleka, zatim ta podešavanja sačuvajte u svojim omiljenim postavkama, spremna za pripremu jednostavnim dodirom dugmeta.
Otkrijte ceo novi svet kafe.
Otkrijte specijalitete od kafe širom sveta iz udobnosti svoje kuhinje. Od klasičnih kapućina, do australijskog napitka „flat white“, pripremite veliki broj napitaka od kafe jednostavnim dodirom dugmeta. Uživajte.
Izaberite i skuvajte.
Budite pravi domaćin, zahvaljujući listi napitaka od kafe.
Pomoću aplikacije kreirajte listu različitih specijaliteta od kafe, a zatim ih sve pripremite jednim dodirom dugmeta.
Istražite naše pametne aparate za kafu kompanije Bosch.
Povežite se sa partnerima i nabavite ga.
Praktičnost u kombinaciji sa beskrajnim mogućnostima. Zahvaljujući mreži partnera kompanije Home Connect, možete integrisati sve, od glasovnih asistenata preko pametnih rešenja za upravljanje energijom do IFTTT automatizacije. Izbor je na vama. Zato pustite mašti na volju dok kreirate nove rutine kako biste pojednostavili svoj svakodnevni život.
Česta pitanja o funkciji Home Connect.
Preuzmite aplikaciju Home Connect i registrujte nalog.
Aplikacija je besplatna i može se preuzeti iz prodavnice iOS App Store ili Google Play Store .
Svoj aparat sa funkcijom Home Connect možete da povežete sa bežičnom mrežom skeniranjem priloženog QR koda. Pronaći ćete ga u priloženom brzom vodiču. Ako nemate ovaj dokument, samo pritisnite opciju „Nemam štampani vodič“ i unesite E-broj. Ili koristite Vodič za povezivanje na veb lokaciji Home Connect da biste pronašli QR kod za svoj uređaj.
Uverite se da je vaš mobilni uređaj na istoj Wi-Fi mreži na koju povezujete svoj aparat sa funkcijom Home Connect. U slučaju aspiratora i ploče za kuvanje, uverite se da su oba aparata uparena sa vašim Home Connect nalogom. Ako vaš ruter ima odvojenu dvopojasnu mrežu, uverite se da su nazivi za dve mreže različiti. Ako koristite Wi-Fi proširivače dometa, uverite se da proširivač ima drugačije ime od rutera i da uparivanje vršite sa proširivačem.
Ako aplikacija Home Connect pošalje netačne akreditive vašem aparatu sa funkcijom Home Connect, on neće moći da se poveže sa vašom Wi-Fi mrežom. Pokušajte da zaboravite mrežu na uređaju i ponovo se povežete kako biste bili sigurni da imate ispravnu lozinku.
Ako nemate pristup uputstvima, možete ih pronaći na mreži ovde .
Umesto toga, ako znate E-broj vašeg aparata, možete da pritisnete dugme „Nemam odštampani vodič“ tokom procesa uparivanja i unesete E-broj za uputstva unutar aplikacije.
Obavezno pratite uputstva za instalaciju usluge Home Connect koja su priložena uz vaš aparat. Svaki aparat zahteva različite korake. Ovi koraci se takođe mogu naći u aplikaciji Home Connect tokom uparivanja.
Neki uređaji će tražiti vezu koja ima internet; tokom procesa uparivanja vaš uređaj će se povezati sa Wi-Fi mrežom aparata radi prenosa akreditiva. Budući da aparat nema internet vezu, mobilni uređaj će se prebaciti na drugu mrežu koja ga ima, što će prekinuti proces uparivanja. Da biste to sprečili, uključite režim rada tokom letenja, a zatim idite na Wi-Fi podešavanja i ponovo uključite Wi-Fi i proverite da li ste povezani sa Wi-Fi mrežom rutera.
Proverite da li možete da pristupite internet mreži preko drugog uređaja u svom domu. Uverite se da ne koristite mobilne podatke za testiranje internet veze. Uverite se da postoji jaka mrežna veza tamo gde je aparat ugrađen.
Isključite rutere (i proširivače dometa/Wi-Fi repetitore) i proverite da li su sva svetla isključena. Ostavite rutere isključenim 30 sekundi, a zatim ih ponovo uključite. Sačekajte da se ruter potpuno ponovo pokrene i proverite vezu drugim mobilnim uređajem. Više informacija potražite u uputstvu za upotrebu rutera.
Deinstalirajte aplikaciju Home Connect, a zatim preuzmite i ponovo instalirajte najnoviju verziju aplikacije Home Connect. Nakon što to uradite, ponovo pokrenite mobilni uređaj i ponovo započnite proces uparivanja.
Trebalo bi da fabrički resetujete aparat sa funkcijom Home Connect. U uputstvu za upotrebu i održavanje naći ćete uputstva za resetovanje aparata.
Sistem Home Connect radi sa svim standardnim Wi-Fi ruterima dostupnim na tržištu pod uslovom da nisu stariji od pet godina (približno). Iz bezbednosnih razloga, Wi-Fi mreže moraju da budu šifrovane (šifrovanje WPA ili WPA2). Ako vaša Wi-Fi mreža nije šifrovana, nećete moći da prijavite svoj aparat.
Detaljne opise i uputstva za rešavanje problema možete pronaći na veb stranici Home Connect. Pogledajte sve šifre grešaka.
Da biste bili sigurni da su vaši dragoceni podaci bezbedni, Home Connect radi samo sa šifrovanim Wi-Fi mrežama. Na taj način, korišćenje aplikacije Home Connect je što bezbednije za korisnika. To takođe uključuje redovne sistemske provere za zaštitu od profesionalnih hakera.
Oslanja se na najnoviju tehnologiju šifrovanja, a njen sistem detaljno proveravaju i nezavisni stručnjaci. Aplikaciji Home Connect dodeljena je oznaka TÜV TRUST IT "aplikacija od poverenja". Ovaj pečat pokriva aspekte kao što su šifrovanje i zaštita podataka u skladu sa nemačkim Zakonom o zaštiti podataka, kao i proveru internih i eksternih propisa o usklađenosti.
Aplikacija Home Connect je dostupna za iOS i Android.
Kada pregledate proizvode na Bosch veb stranici, izaberite „Smart Appliance“ (Pametni aparat) u opcijama filtera i prikazaće vam se uređaji kompatibilni sa tehnologijom Home Connect.
Takođe možete proveriti da li je Home Connect naveden na onlajn stranici proizvoda određenog aparata. Takođe možete proveriti uputstvo za upotrebu vašeg aparata da biste videli da li poseduje Home Connect.