Želite da povežete svoj uređaj na Home Connect?

1. Preuzmite Home Connect Aplikaciju

2. Registrujte se u okviru Home Connect aplikacije ili se ulogujte sa postojećim nalogom.

3. Pronađite svoj uređaj i izaberite "Uputstvo za brzi start sa QR kodom".

4. Aktivirajte Home Connect na svom uređaju.

Nema potrebe da se pitate da li ste zatvorili vrata.

Bitno je da imate kontrolu – čak i kada se radi svakodnevnim stvarima. Vaš frižider sa funkcijom Home Connect pomoći će vam u tome. Upozoravaće vas putem mobilnog telefona ili tableta slanjem poruka sa obaveštenjima u slučaju da ste ostavili vrata otvorena. Imaćete sve informacije pri ruci i stvarno ćete moći potpuno da iskoristite svoj frižider. Kada niste kod kuće tačno ćete znati koji vam to sastojci nedostaju za savršenu večeru koju planirate.

Svi frižideri sa unutrašnjim kamerama i funkcijom Home Connect

Kamere u frižideru

Sadržaj frižidera možete jednostavno proveriti čak i kada niste kod kuće. Kamere u unutrašnjosti vrata snimaju svaki put kada se vrata otvore ili zatvore i šalju te slike na vaš mobilni uređaj. Ovo je praktična funkcija kada ste u nabavci namirnica ili kada se pitate koje su namirnice ostale u frižideru.

Otključajte pun potencijal vašeg pametnog doma i pojednostavite svoju svakodnevnu rutinu uz Home Connect. Daljinski nadgledajte i kontrolišite sve svoje Bosch kućne aparate pomoću aplikacije Home Connect sa bilo kog mesta.​ Jednostavno preuzmite aplikaciju i započnite svoje novo putovanje kroz pametni dom već danas.

Večera, za tren oka!

Uz Home Connect možete da upravljate kućnim aparatima na svoj način. Od praćenja napretka mašine za pranje sudova, do prethodnog zagrevanja rerne dok ste još u prodavnicama, možete čak i da pretvorite glasovnog asistenta u svog ličnog baristu, samo izgovorite reči „Alexa, reci mom aparatu za kafu da napravi moju omiljenu kafu“, a vaš Bosch aparat za kafu uradiće ostalo. Naručite!

Povezan ekosistem.

Bez obzira na to da li želite da integrišete glasovne asistente u svoju rutinu kuvanja ili da pametno upravljate energijom, rastući ekosistem povezanih usluga Home Connect stavlja slobodu i kontrolu u vaše ruke.

Maksimalna svežina. Minimalan napor.

Kako pametni frižider može pomoći vama i vašoj porodici da živite bolje?​ Od obezbeđivanja optimalnih temperatura hlađenja preko produženog održavanja svežine do obaveštenja o uštedi energije i pojednostavljivanja kupovine, Bosch i Home Connect prižaju pogodnosti za svakog.

Kuhinjska jedinica predstavlja dobro opremljen frižider/zamrzivač sa otvorenim vratima.​

Budite sigurni u hlađenje.

Zamislite da niste kod kuće, došlo je do nestanka struje i temperatura u vašem frižideru ili zamrzivaču počinje da raste. Voleli biste da budete obavešteni o tome, zar ne? Možda je neko kod kuće ostavio otvorena vrata frižidera, što troši dragocenu energiju. Home Connect će se pobrinuti da vaša sedmična nabavka ne propadne – jednostavnim slanjem obaveštenja čim se temperatura značajno promeni.​

Pametni telefon koji prikazuje sadržaj frižidera/zamrzivača pomoću aplikacije Home Connect. U pozadini se u kuhinji vidi otvoreni frižider/zamrzivač, koji nudi uvid u praktično i moderno upravljanje hranom.

Pritiskom odredite nivo hladnoće.

Pomoću funkcije Home Connect možete podesiti temperaturu svog frižidera sa bilo kog mesta.​ Jednostavno odaberite željenu temperaturu i to je sve!​ Dakle, sledeći put kada budete kupovali namirnice, možete da koristite funkciju super hlađenja frižidera pritiskom na dugme da biste napravili savršenu temperaturu u frižideru za sve nove poslastice kada dođete kući.

Kuhinjska jedinica predstavlja dobro opremljen frižider/zamrzivač sa otvorenim vratima sa desne strane.​ Sa leve strane, mašina za pranje sudova je ugrađena u kuhinjsku jedinicu.

Kupujte pametnije uz Home Connect.

Zahvaljujući funkciji Home Connect i povezanom frižideru, možete automatski da dodajete sastojke na svoju listu za kupovinu na osnovu recepata ili da pogledate šta imate u frižideru pomoću funkcije kamere i nikada više ne propustite nijedan sastojak.

Pametni telefon na kome je prikazan početni ekran aplikacije Home Connect sa pozadinom koja sadrži kuhinjsku jedinicu i otvoreni frižider/zamrzivač.

Uključen režim za odmor.

Da li ste već na aerodromu ili se opuštate na plaži i tek ste shvatili da ste zaboravili da ručno uključite režim rada tokom odmora u frižideru?

Nema problema! Režim rada tokom odmora se može podesiti daljinski i štediće energiju dok ste odsutni. To se dešava blagim povećanjem temperature jer se vrata frižidera neće otvoriti dok ste odsutni.

Aparati za hlađenje sa funkcijom Home Connect.​

Izvucite više mogućnosti iz svog frižidera i zamrzivača.

Otkrijte naš asortiman povezanih frižidera i zamrzivača već danas i saznajte kako vam Home Connect može pomoći da maksimalno sačuvate svežinu i ukuse.

Pogledajte sve povezane frižidere i zamrzivače

Povežite se sa partnerima i nabavite ga.

Praktičnost u kombinaciji sa beskrajnim mogućnostima. Zahvaljujući mreži partnera kompanije Home Connect, možete integrisati sve, od glasovnih asistenata preko pametnih rešenja za upravljanje energijom do IFTTT automatizacije. Izbor je na vama. Zato pustite mašti na volju dok kreirate nove rutine kako biste pojednostavili svoj svakodnevni život.

Fotografija hodnika do ulaznih vrata, sa strane je pult na kome se nalazi pametni zvučnik. U uglu vas čeka praktično postolje za kišobrane sa uredno okačenim kaputima.

Glasovno upravljanje.

Podesite glasovne komande koje će vam pomoći da obavite svakodnevne zadatke kao što su pokretanje mašine za pranje sudova ili kuvanje šoljice kafe bez mrdanja prstom.

Mobilni uređaj koji se drži ispred kuhinje i snima otvorenu mašinu za pranje sudova. Na ekranu telefona prikazana je poruka „if this then that“ (ako se to dogodi, izvršiće se sledeće), unoseći atmosferu moderne pogodnosti.

Prilagodite svoj pametni dom pomoću tehnologije IFTTT™.

Kreirajte sopstvene rutine. Na primer, upalite svetla kada je večera gotova ili pustite omiljenu pesmu kada je kafa spremna.

U prvom planu vidimo ruku sa elegantnim pametnim satom na zglobu.​ U pozadini vidimo Bosch Cookit aparat.​

Pametni satovi.

Tehnologija koja se može nositi susreće se sa pametnijim načinom života.​ Uz Home Connect, vaš pametni sat ne broji samo korake, već vas obaveštava o onome što se dešava kod kuće.​

Česta pitanja o funkciji Home Connect.

Kako mogu da se registrujem na aplikaciji Home Connect?​

Preuzmite aplikaciju Home Connect i registrujte nalog.

Kako mogu da povežem svoj aparat sa aplikacijom Home Connect?

Svoj aparat sa funkcijom Home Connect možete da povežete sa bežičnom mrežom skeniranjem priloženog QR koda. Pronaći ćete ga u priloženom brzom vodiču. Ako nemate ovaj dokument, samo pritisnite opciju „Nemam štampani vodič“ i unesite E-broj.​ Ili koristite Vodič za povezivanje na veb lokaciji Home Connect da biste pronašli QR kod za svoj uređaj.

Zašto se moj aparat sa funkcijom Home Connect ne prikazuje tokom uparivanja?

Uverite se da je vaš mobilni uređaj na istoj Wi-Fi mreži na koju povezujete svoj aparat sa funkcijom Home Connect.​ U slučaju aspiratora i ploče za kuvanje, uverite se da su oba aparata uparena sa vašim Home Connect nalogom. Ako vaš ruter ima odvojenu dvopojasnu mrežu, uverite se da su nazivi za dve mreže različiti. Ako koristite Wi-Fi proširivače dometa, uverite se da proširivač ima drugačije ime od rutera i da uparivanje vršite sa proširivačem.

Zašto moj aparat sa funkcijom Home Connect neće da se poveže na moj Wi-Fi nakon što se povežem na njega u aplikaciji Home Connect?​

Ako aplikacija Home Connect pošalje netačne akreditive vašem aparatu sa funkcijom Home Connect, on neće moći da se poveže sa vašom Wi-Fi mrežom. Pokušajte da zaboravite mrežu na uređaju i ponovo se povežete kako biste bili sigurni da imate ispravnu lozinku.

Izgubio/la sam uputstva koja sam dobio/la uz svoj aparat sa funkcijom Home Connect. Gde mogu da pronađem nova?

Ako nemate pristup uputstvima, možete ih pronaći na mreži ovde .

Umesto toga, ako znate E-broj vašeg aparata, možete da pritisnete dugme „Nemam odštampani vodič“ tokom procesa uparivanja i unesete E-broj za uputstva unutar aplikacije.

Koje korake treba da sledim prilikom uparivanja aparata sa funkcijom Home Connect?

Obavezno pratite uputstva za instalaciju usluge Home Connect koja su priložena uz vaš aparat. Svaki aparat zahteva različite korake. Ovi koraci se takođe mogu naći u aplikaciji Home Connect tokom uparivanja.

Zašto aplikacija Home Connect neće da se poveže na moj Wi-Fi?

Neki uređaji će tražiti vezu koja ima internet; tokom procesa uparivanja vaš uređaj će se povezati sa Wi-Fi mrežom aparata radi prenosa akreditiva. Budući da aparat nema internet vezu, mobilni uređaj će se prebaciti na drugu mrežu koja ga ima, što će prekinuti proces uparivanja. Da biste to sprečili, uključite režim rada tokom letenja, a zatim idite na Wi-Fi podešavanja i ponovo uključite Wi-Fi i proverite da li ste povezani sa Wi-Fi mrežom rutera.

Zašto proces uparivanja Home Connect i dalje ne uspeva nakon što se poveže sa Wi-Fi mrežom?

Proverite da li možete da pristupite internet mreži preko drugog uređaja u svom domu. Uverite se da ne koristite mobilne podatke za testiranje internet veze. Uverite se da postoji jaka mrežna veza tamo gde je aparat ugrađen.

Zašto se moja Wi-Fi mreža ne prikazuje u aplikaciji Home Connect?

Isključite rutere (i proširivače dometa/Wi-Fi repetitore) i proverite da li su sva svetla isključena. Ostavite rutere isključenim 30 sekundi, a zatim ih ponovo uključite. Sačekajte da se ruter potpuno ponovo pokrene i proverite vezu drugim mobilnim uređajem. Više informacija potražite u uputstvu za upotrebu rutera.

Aplikacija Home Connect i dalje ne radi. Šta mogu da uradim?

Deinstalirajte aplikaciju Home Connect, a zatim preuzmite i ponovo instalirajte najnoviju verziju aplikacije Home Connect. Nakon što to uradite, ponovo pokrenite mobilni uređaj i ponovo započnite proces uparivanja.

Moj aparat sa funkcijom Home Connect i dalje ne može da se upari. Šta mogu da uradim?

Trebalo bi da fabrički resetujete aparat sa funkcijom Home Connect. U uputstvu za upotrebu i održavanje naći ćete uputstva za resetovanje aparata.

Postoje li minimalni zahtevi za Wi-Fi ruter?

Sistem Home Connect radi sa svim standardnim Wi-Fi ruterima dostupnim na tržištu pod uslovom da nisu stariji od pet godina (približno). Iz bezbednosnih razloga, Wi-Fi mreže moraju da budu šifrovane (šifrovanje WPA ili WPA2). Ako vaša Wi-Fi mreža nije šifrovana, nećete moći da prijavite svoj aparat.

Pojavljuje mi se šifra greške u aplikaciji. Šta to znači?

Detaljne opise i uputstva za rešavanje problema možete pronaći na veb stranici Home Connect. Pogledajte sve šifre grešaka.

Da li Home Connect štiti moje podatke?

Da biste bili sigurni da su vaši dragoceni podaci bezbedni, Home Connect radi samo sa šifrovanim Wi-Fi mrežama. Na taj način, korišćenje aplikacije Home Connect je što bezbednije za korisnika. To takođe uključuje redovne sistemske provere za zaštitu od profesionalnih hakera.

Oslanja se na najnoviju tehnologiju šifrovanja, a njen sistem detaljno proveravaju i nezavisni stručnjaci. Aplikaciji Home Connect dodeljena je oznaka TÜV TRUST IT "aplikacija od poverenja". Ovaj pečat pokriva aspekte kao što su šifrovanje i zaštita podataka u skladu sa nemačkim Zakonom o zaštiti podataka, kao i proveru internih i eksternih propisa o usklađenosti.

Za koje operativne sisteme je dostupna aplikacija Home Connect?

Aplikacija Home Connect je dostupna za iOS i Android.

Koji Bosch aparati podržavaju tehnologiju Home Connect?

Kada pregledate proizvode na Bosch veb stranici, izaberite „Smart Appliance“ (Pametni aparat) u opcijama filtera i prikazaće vam se uređaji kompatibilni sa tehnologijom Home Connect.

Takođe možete proveriti da li je Home Connect naveden na onlajn stranici proizvoda određenog aparata. Takođe možete proveriti uputstvo za upotrebu vašeg aparata da biste videli da li poseduje Home Connect.

MyBosch

Prijavite se besplatno i uživajte u mnogim pogodnostima!

Naš servis

Izvanredan servis – pre i nakon kupovine.

011 35 37 008

Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitet, savršenost i pouzdanost.

Pronađite prodajni objekat

Pronađite prodajne objekte blizu vas!