Opšte

Šta je SingleKey ID?

SingleKey ID je platforma za identitet za jednokratno prijavljivanje koja vam omogućava da pristupite određenim aplikacijama i veb lokacijama različitih brendova sa jednim korisničkim imenom i lozinkom. SingleKey ID ne može da pristupi nikakvim ličnim podacima sačuvanim na vašim nalozima specifičnim za određenog partnera.

Zašto treba da koristim SingleKey ID?

Ako imate SingleKey ID, moći ćete da se prijavite na određene aplikacije i veb lokacije kompanije Bosch i njenih partnerskih brendova pomoću jednog korisničkog imena i lozinke. Drugim rečima, imaćete nesmetan pristup određenim oblastima nakon prijavljivanja, kao što su onlajn usluge, aplikacije, uređaji i informacije o proizvodima i garancijama.

Čega treba da budem svestan/svesna kada kreiram SingleKey ID?

Ako već imate nalog na portalu MyBosch ili kod drugog partnerskog brenda koji koristi SingleKey ID, obavezno koristite istu e-mail adresu kada kreirate svoj SingleKey ID. Da li vam je potrebna podrška?

Da li moram da otvorim novi nalog kod svakog partnerskog brenda?

Možete da koristite svoj SingleKey ID da biste se prijavili na Bosch veb lokacije i Bosch aplikacije, kao i na veb lokacije i aplikacije partnerskih brendova. Vaš nalog kod svakog partnera postaje aktivan tek nakon što se prvi put prijavite na njihovu veb lokaciju ili aplikaciju pomoću svog SingleKey ID-ja. Ne morate da kreirate poseban nalog kod svakog partnera. Međutim, možda ćete morati da navedete dodatne informacije u svom profilu kod nekih partnera da biste koristili određene usluge ili aplikacije.

Koristio/la sam različite e-mail adrese da kreiram naloge kod različitih partnerskih brendova. Kako da kreiram SingleKey ID?

Nakon kreiranja SingleKey ID-ja, bićete upitani da li već imate Bosch nalog ili nalog partnerskog brenda. Odgovorite „da“ i, kada se to od vas zatraži, unesite e-mail adresu povezanu sa vašim starim nalogom. Sada bi trebalo da dobijete e-poruku sa vezom za potvrdu. Kliknite na ovaj link da biste uspešno spojili svoj stari Bosch ili partnerski nalog sa svojim SingleKey ID nalogom.

Mogu li da koristim svoj SingleKey ID van mreže?

Ne, internet veza je neophodna za prijavljivanje pomoću SingleKey ID-ja.

Gde mogu da koristim svoj SingleKey ID?

Pregled brendova koji podržavaju SingleKey ID možete pronaći ovde .

Koje funkcije omogućava SingleKey ID? Koje obezbeđuju partneri?

SingleKey ID je isključivo platforma identiteta koja vam omogućava da se prijavljujete na veb lokacije i aplikacije mnogobrojnih različitih brendova, pomoću jednih istih podataka za prijavu. Sve ostale karakteristike, sadržaj, usluge itd. obezbeđuju brendovi koji učestvuju i mogu se razlikovati u zavisnosti od dostupnosti i lokacije.

Kakav je odnos između SingleKey ID-ja i partnerskih brendova?

SingleKey ID je usluga koju potrošači koriste za pristup onlajn sadržaju i uslugama koje pružaju partnerski brendovi. Za više informacija molimo vas da pročitate uslove i odredbe .

Mogu li da koristim svoj SingleKey ID za aplikaciju Home Connect?

Da, svoj SingleKey ID možete koristiti za prijavu na aplikaciju Home Connect. Da biste koristili određene funkcije aplikacije Home Connect, prvo morate da uparite svoje kompatibilne pametne uređaje sa aplikacijom.

Da li sve ponude i grupe proizvoda partnera koriste SingleKey ID?

Ne nužno. Određene partnerske veb lokacije, aplikacije, internet prodavnice i usluge možda ne koriste ili još uvek ne koriste SingleKey ID.

Nalozi i postavke

Kako da kreiram SingleKey ID?

1. Kreirajte nalog tako što ćete kliknuti ovde .

2. Unesite svoju e-mail adredu, podesite lozinku i navedite neke lične podatke. Zatim ćete dobiti e-mail sa linkom za aktivaciju.

3. Kliknite na link za aktivaciju u e-poruci da biste aktivirali svoj SingleKey ID. Uradite to istog dana ili će link isteći.

4. Završite proces tako što ćete se prijaviti pomoću svojih SingleKey ID akreditiva (e-mail adresa i lozinka).

5. Sada ćete biti preusmereni na aplikaciju ili veb lokaciju sa koje ste prvobitno došli.

Kako mogu da izbrišem svoj SingleKey ID? Šta se dešava sa mojim podacima koje čuvaju SingleKey ID, Bosch i partnerski brendovi kada ih izbrišem?

Možete da izbrišete svoj SingleKey ID ovde . Brisanjem svog SingleKey ID-ja, zahtev za brisanje vašeg naloga šalje se Bosch-u i svim partnerskim brendovima kojima ste pristupili pomoću svog SingleKey ID-ja. To može dovesti do gubitka podataka na svim povezanim nalozima. U zavisnosti od aplikacije ili veb lokacije, to može uključivati dokumente kao što su garantni listovi i fakture, kao i rutine u pametnom domu ili podaci o istoriji sa pametnih uređaja.

Pre nego što izbrišete svoj SingleKey ID, napravite rezervnu kopiju ili preuzmite sve informacije koje želite da zadržite.

Kako mogu da promenim ili resetujem svoju lozinku?

Prijavite se na veb lokaciju pomoću SingleKey ID-ja . Sada idite na odeljak „Moj profil“ i kliknite na opciju „Promeni lozinku“.

Kako mogu da izmenim lične podatke?

Prijavite se na veb lokaciju pomoću SingleKey ID-ja . Sada idite na odeljak „Moj profil“ gde možete da promenite svoje lične podatke. Neki od vaših podataka mogu biti hostovani od strane partnera i dostupni samo preko relevantne partnerske veb lokacije ili aplikacije.

Kako mogu da promenim e-mail adresu?

Prijavite se na veb lokaciju pomoću SingleKey ID-ja . Sada idite na odeljak „Moj profil“ i kliknite na opciju „Promeni e-mail adresu“.

Mogu li da podelim svoj SingleKey ID na poslovnu i ličnu upotrebu?

Trenutno ćete morati da kreirate dva različita SingleKey ID-ja, svaki sa različitom e-mail adresom, ako želite jedan za poslovnu, a drugi za ličnu upotrebu.

Rešavanje problema

Zaboravio/la sam svoju lozinku.

Idite na stranicu za prijavljivanje SingleKey ID i izaberite opciju „Zaboravio/la sam svoju lozinku“.

Ne mogu da se prijavim pomoću svog SingleKey ID-ja.

Proverite sledeće:

  • Proverite da li ste ispravno uneli svoju e-mail adresu i lozinku.
  • Proverite vezu sa internetom. Na mobilnom uređaju, potrebna vam je internet veza sa najmanje dve signalne crtice i EDGE veza (označena sa „E“ na traci prijema).
  • Kao konačnu opciju resetujte svoju lozinku.
Nisam dobio/la e-mail sa potvrdom nakon kreiranja SingleKey ID-ja.
  • Sačekajte najmanje 15 minuta kako biste ostavili našem sistemu dovoljno vremena da pošalje e-mail sa potvrdom.
  • Proverite vezu sa internetom. Na mobilnom uređaju, potrebna vam je internet veza sa najmanje dve signalne crtice i EDGE veza (označena sa „E“ na traci prijema).
  • Proverite prijemno sanduče e-mail adrese koju ste uneli za nove poruke. Setite se da proverite fasciklu sa neželjenom ili nepoznatom e-poštom.
Ne znam koju sam e-mail adresu koristio/la za svoj MyBosch nalog.

Pre pokretanja SingleKey ID-ja, primili ste e-mail od MyBosch-a ili partnerskog brenda u kojoj je najavljena promena. E-mail adresa na koju je ova poruka poslata odgovara vašem partnerskom nalogu. Da biste ubuduće mogli da pristupite svojim podacima na partnerskom nalogu/nalozima, koristite istu e-mail adresu da kreirate svoj SingleKey ID. Ako niste primili e-mail sa najavom promene ili ako ste je izbrisali, kontaktirajte tim Bosch korisničke službe ili korisničke službe odgovarajućeg partnerskog brenda.

Pravna pitanja i privatnost

Gde se čuvaju moji lični podaci i kako su zaštićeni?

Vaši lični podaci za SingleKey ID čuvaju se na bezbednim serverima u Evropi. SingleKey ID ne čuva lične podatke koje prikupljaju i koriste partnerske veb lokacije, aplikacije, proizvodi i usluge. Ako imate pitanja o skladištenju i bezbednosti ovih podataka, kontaktirajte odgovarajućeg partnera.

Da li su moji lični podaci bezbedni uz SingleKey ID?

Vaši podaci se čuvaju bezbedno u skladu sa visokim regulativnim standardima. SingleKey ID je u potpunosti usklađen sa Evropskom opštom uredbom o zaštiti podataka (OUZP). Za više informacija molimo vas da pročitate našu politiku privatnosti .

Gde mogu da vidim koje lične podatke je SingleKey ID sačuvao o meni?

Možete upravljati ličnim podacima koje čuva SingleKey ID ovde .

Međutim, SingleKey ID prvenstveno hostuje podatke koji se odnose na vaš digitalni identitet. Da biste pristupili podacima koje čuvaju partneri koji koriste SingleKey ID i upravljali njima, posetite veb lokaciju odgovarajućeg partnera ili kontaktirajte partnerov kanal za podršku.

Da li svi partneri imaju pristup mojim ličnim podacima?

Lični podaci na vašim partnerskim nalozima neće se prenositi niti deliti među SingleKey ID partnerima. SingleKey ID ekskluzivno omogućava korisnicima pristup veb lokacijama, aplikacijama i uslugama kompanije Bosch i partnerskih brendova. SingleKey ID deli vaše lične podatke sa partnerom tek nakon što se prvi put prijavite kod tog partnera.

Da li će moji poslovni podaci biti preneti na SingleKey ID?

Ne, podaci koji se čuvaju na vašim partnerskim nalozima (uključujući poslovne podatke) neće se prenositi na SingleKey ID. SingleKey ID vam omogućava da se prijavite i dobijete pristup svom nalogu kod kompanije Bosch i partnerskih brendova. Ne čuva nikakve podatke u vašim nalozima, uključujući poslovne podatke koje je prikupio partner. Da biste pristupili svojim poslovnim podacima, prijavite se na odgovarajuće naloge partnera koristeći SingleKey ID.

MyBosch

Prijavite se besplatno i uživajte u mnogim pogodnostima!

Naš servis

Izvanredan servis – pre i nakon kupovine.

011 35 37 008

Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitet, savršenost i pouzdanost.

Pronađite prodajni objekat

Pronađite prodajne objekte blizu vas!