Staklena posuda aparata za kafu je polomljena. Šta sada preduzeti?

Ako se staklena posuda ili džezva aparata za kafu polomi, pitanje je kada se to desilo. Da li je do oštećenja došlo tokom 24-mesečnog garantnog roka? Ako jeste, u većini slučajeva, izvršićemo zamenu. Pod uslovom da je do oštećenja staklene posude ili džezve došlo usled materijalnog propusta s naše strane. U suprotnom, i dalje možete pronaći novu staklenu posudu tako što ćete pretražiti naše Bosch rezervne delove pomoću E broja i broja proizvoda.

Servisni asistent

Stupite u kontakt

Telefonom 011 35 37 008 od ponedeljka do subote od 8:00 do 20:00h ili putem e-pošte 24/7.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Bosch servis kućnih aparata

Izvanredan servis - pre i nakon kupovine.