Sastavili smo nekoliko odgovora koji će vam pomoći ako imate probleme sa aparatom za kafu.

Voda ne ističe pravilno kroz aparat za kafu? Kafa nema uobičajeno dobar ukus? Ovde ćete pronaći pregled svih pitanja i odgovora o vašem aparatu za kafu. Sada saznajte kako da rešite manje probleme i kako da lako dođete do stručne pomoći naše službe za popravke.

Sastavili smo nekoliko odgovora koji će vam pomoći ako imate probleme sa potpuno automatizovanim aparatom za kafu.

Odgovarajuća nega - to je sve što je našim potpuno automatizovanim aparatima za kafu potrebno kako bi vam uvek ponudili savršenu kafu jednostavnim pritiskom na dugme. Ovde ćete pronaći pregled svih pitanja i odgovora o vašem aparatu za kafu. Sada saznajte kako da rešite manje probleme i kako da lako dođete do stručne pomoći naše službe za popravke.

Servisni asistent

Bosch servisni asistent omogućava vam kompletan pristup mnogobrojnim ponudama i informacijama koje su dostupne za vaš kućni aparat.

Uputstvo za upotrebu

Uputstva za upotrebu pružaju vam dragocene informacije o tome kako da pokrenete svoj aparat i kako da nadalje rukujete sa njim.

Online upit za servisnu intervenciju

Nije bitno da li je vaš aparat još uvek pod garancijom ili ne. Popunite formular u nastavku, a mi ćemo vam se javiti.

Ako niste kontaktirani u roku od 2 dana, molimo vas da nas kontaktirate na broj telefona 011 35 37 008.

Kontakt i informacije

Stručnjaci za kućne aparate spremni su da vam odgovore na pitanja putem naše telefonske službe.

MyBosch

Portal MyBosch vaš je način da saznate više o svom kućnom aparatu. Prijavite se na svoj lični nalog i pronađite korisne savete za poboljšanje performansi i produženje radnog veka vašeg aparata.

Stupite u kontakt

Telefonom 011 35 37 008 od ponedeljka do petka od 8h do 20h, a subotom od 8h do 14h ili putem e-pošte 24/7.

Bosch servis kućnih aparata

Izvanredan servis - pre i nakon kupovine.